sobota, 19 lutego 2022

Przemyślenia #1

Wpis z typu przemyślenia. Kilka osób zaproponowało żebym zrobił zrzutkę na kolejne obiekty do testów w postaci papieru i ręczników papierowych.

Niby dobry pomysł, ale to Mirko i prędzej czy później zdarzy się jeden taki, który będzie niezbyt zadowolony z kwoty zbiórki i wydatków ewentualnie zebranej kwoty ¯\_(ツ)_/¯

A że ja uczciwy zawsze byłem no i nerwów wolę sobie zaoszczędzić, pomysł mam zatem taki:

Jeśli ktoś chciałby wesprzeć projekt, zamiast wysyłać kasę, mógłby w zamian na allegro kupić papier/ręczniki papierowe do testów i po prostu wysłać na mój paczkomat (ʘ‿ʘ) (do odbioru numer poda swój, a potem poda mi kod w wiadomości prywatnej)

Brzmi uczciwie? Ja otrzymam materiały na kolejny kontent, a Mirki przejrzyste podsumowanie wraz z adnotacją "sponsorem tego odcinka jest" -nick- wraz z kosztem papieru.

Biorę po rolce papieru z waszych kibli i słucham Państwa ( ͡º ͜ʖ͡º)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Papierowe Artukuły #5 Historia Papieru Toaletowego

  Mirek @ mxhugo zapytał, czy będzie kiedyś artykuł o historii papieru toaletowego. No będzie, dzisiaj :) Od czego zacząć? Może od tego, że...