Ten tekst
pisałem jeszcze wczoraj wieczorem, dzisiaj mamy wojnę ( ͡° ʖ̯ ͡°) Trudno
określić co będzie w przyszłości i czy nie będzie eskalacji na inne
państwa Europy...Niemniej żyć trzeba dalej, a jak życie to i wizyty w
toalecie...( ͡º ͜ʖ͡º)
Przyszedł czas na kolejny artykuł, a w nim niewątpliwie poruszymy temat papieru toaletowego xD
Jak w każdej branży, tak i w tej mamy wiele marek, które są mniej lub
bardziej rozpoznawalne na rynku. Bo kto na pytanie "jakie znasz firmy
produkujące papier toaletowy" praktycznie bez zastanowienia nie odpowie
Velvet, Foxy czy Regina? To tak jak z prezerwatywami - producentów jest
kilku, ale jednak najwięcej osób odpowie Durex czy Unimil (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Albo, żeby nie było tylko w tych tematach, baterie - Warta, Duracell czy
Energizer. To tyle z przykładów spoza branży higienicznej.
Znaliście firmę Renova? Osobiście pierwszy raz
spotkałem się z nią przy okazji poznawania tajników produkcji srajtaśmy
(swoją drogą wiecie że synonimów "papieru toaletowego" jest dokładnie 0?
Jedyna alternatywa to opcja wulgarna wykorzystana powyżej. Znany z
krzyżówek "szajspapier" to według mnie nie synonim, a zwykły szajs xD)
Renova to portugalska firma z branży higienicznej, posiadająca wysoką
pozycję na arenie międzynarodowej. W większości jednak przoduje jako
dostawca produktów do renomowanych hoteli i lokali. Swoje produkty
reklamuje jako "The sexiest paper on Earth" Co jest seksownego w
srajtaśme? Ktoś mi wyjaśni? ¯\_(ツ)_/¯
Co wyróżnia tę firmę od innych, że pejter robi artykuł? Niepowtarzalny
dizajn xD Tak, tak Mirki i Mirabelki - to jedna z niewielu firm, które
stwierdziły chyba YOLO i wypuściły kolorowy papier. Nic takiego
powiecie? Przecież w asortymencie są od dawna papiery różowe, żółte czy
zielone. Są, ale nie w takich odcieniach (ʘ‿ʘ)
Produkty Portugalczyków mają bardzo wyraziste kolory (pic related). Od
czerwonego, przez ostry fiolet i pomarańcz, aż do..czarnego. Muszę
powiedzieć, że na taki pomysł wpadł chyba ktoś bardzo mądry, bo mi do
takich daleko (pomysłów znaczy) xD Ja rozumiem subtelne odcienie, ale
żeby aż tak? No nie wiem. Do tego w ofercie znajdziemy także opcję kilku
rolek w specjalnej tubie. Idealne na prezent! (To nie żart, tak je
reklamują - tuby prezentowe)
Nazwy kolorów to odpowiednio: Karminowa czerwień, limonkowa zieleń,
drzewny brąz, szlachetny fiolet ametystu, turkusowo-niebieski niczym
malediwskie atole, soczysta pomarańcz, ponadczasowa czerń, ponadczasowa
fuksja i wyrazisty kolor słońca.
pokaż spoiler
Specyfikacja:
- zapachowe
- 140 listków (arkuszy) o wymiarach 11,5cm x 9,5cm.
- 3 warstwy
- nie barwi ciała (what? xD)
Cena:
~ 24 - 31zł za tubę z 3 rolkami.
~ 31 - 45zł za sześciopak w folii.
~ €4 za dwupak w plastiku (blistrze)
Cena czyni ten papier jednym z najdroższych na rynku (jak nie
najdroższym dla zwykłego Kowalskiego). Droższy już chyba będzie papier z
22-karatowego złota 8) w cenie 4 milionów złotych xD Rolka została
sprzedana wraz z butelką dobrego szampana TUTAJ
Oczywiście Renova ma w ofercie też zwykłe-niezwykłe papiery toaletowe.
Są opcje z recyklingu, dwuwarstwowe, bezzapachowe z 300 listkami. Cena -
13zł za 4 rolki. Albo zapachowe, czterowarstwowe z dekoracjami. 14zł za
4 rolki. Wiecie co? Ja dalej wolę Queen w cenie 12,99zł (lub 9,99zł w
promocji!) za 10 rolek przyjemnego w dotyku papieru (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Ciekawostki:
- początki firmy sięgają 1818 roku.
- Posiada około 620 pracowników.
- Ich produkty sprzedawane są w pond 60 krajach na świecie.
- Jako pierwsi na świecie stworzyli i wprowadzili do sprzedaży papier toaletowy koloru czarnego (#BlackToiletPaper)
- niedawno utworzyli plan inwestycyjny, którego efektem będzie
stworzenie nowoczesnej, pionierskiej technologii produkcji papieru w
Europie, pozwalającej na zwiększenie produkcji nawet o 50% w stosunku do
aktualnych osiągów maszyn.
Statystyki:
Godzin spędzonych na odkrywaniu najbardziej seksownego papieru na Ziemi i opisywaniu tego na Mirko: 2
Chwil zażenowania, ale i zaciekawienia, że to chwyciło (kolorowy papier w tubie): kilkanaście
Mirków/firm, którzy zaproponowali wsparcie materiałowe, ale chyba olali temat: 2/1 :(
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz